ОмскАвтоСклад

Гусарівська сільська рада Балаклійського району

Протокол комісії від 23.02.2018

П Р О Т О К О Л               № 2  

 

засідання постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів

 

 

 "_23_" лютого  2018 року

            

Голова комісії:  Плахотя Олена Петрівна

                 Члени комісії:    Ноздрачова Марія Павлівна, Сіменко Юлія Олександрівна,                         Жировкіна Ольга Миколаївна

 

П О Р Я Д О К   Д Е Н Н И Й :

 

1.      Про внесення змін до рішення ХVIIІ сесії Гусарівської сільської ради VІІ скликання "Про сільський бюджет Гусарівської сільської ради Балаклійського району Харківської області на 2018 рік" від 22.12.2017 року №172/VІІ (зі змінами).

2.      СЛУХАЛИ: Про внесення змін до рішення ХVIIІ сесії Гусарівської сільської ради VІІ скликання "Про сільський бюджет Гусарівської сільської ради Балаклійського району Харківської області на 2018 рік" від 22.12.2017 року №172/VІІ (зі змінами).

 

Доповідач:  Краснокутська Людмила Олександрівна, головний бухгалтер Гусарівської

                  сільської ради.

 

  Внести зміни до помісячного розпису доходів загального фонду сільського бюджету

 

 

                    

             ККД 180106 Орендна плата з юридичних осіб

 

 

      ККД 180106  лютий       -145000,00 грн.     

      ККД 180106  грудень    +145000,00 грн.    

 

     

             Виступили: Плахотя Олена Петрівна – голова комісії, яка запропонувала  підтримати дану                        пропозицію.

 

             Вирішили:   Рекомендувати сільській раді винести на розгляд і затвердити протокол засідання постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів на черговій сесії Гусарівської сільської ради.

                                

                      Головному бухгалтеру Краснокутській Л. О. підготувати відповідні     довідки про зміни

              

 

Голова комісії                                        _________          Плахотя О.П.

 

Секретар комісії                                   _________          Сіменко Ю. О.